.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حضور مشاور فرمانده کل سپاه:
پنجمین یادواره شهدای اصناف ساری برگزار شد
شمال نیوز: پنجمین یادواره شهدای اصناف مرکز مازندران صبح امروز با حضور مشاور عالی فرمانده کل سپاه در مسجد حضرت ابوالفضل العباس (ع) ساری برگزار شد.

شمال نیوز: پنجمین یادواره شهدای اصناف مرکز مازندران صبح امروز با حضور مشاور عالی فرمانده کل سپاه در مسجد حضرت ابوالفضل العباس (ع) ساری برگزار شد.

به گزارش شمال نیوز، عباس رمدانی رئیس اتاق اصناف ساری در یادواره شهدای اصناف مازندران در مسجد حضرت ابوالفضل العباس (ع) ساری اظهار کرد: پنجمین یادواره شهدای اصناف شهرستان ساری در راستای پیروی از فرامین راهبری مبنی بر بزرگداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس در ساری برگزار می شود.

وی افزود: پنجمین یادواره شهدای اصناف مرکز مازندران امروز با سخنرانی سردار سرتیپ پاسدار کمیل کهنسال فرمانده لشکر ویژه 25 کربلا در دوران دفاع مقدس و مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران پیگیری می‌شود.

رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران با  اشاره به اینکه اصناف  و بازاریان برای پیروزی انقلاب نقش عمده‌ای را ایفا کرده‌اند، اظهار کرد: برای پایداری این نظام، اصناف در کنار دیگر اقشار جامعه قرار گرفته است.

رمدانی با اشاره به نقش اصناف در قبل و بعد از انقلاب اسلامی گفت: یکی از اهرم های قدرت هر کشور و نظام ، اصناف و بازاریان هستند چراکه موضوع اصناف بازار در طول تاریخ بشریت با قدمت ترین و باسابقه ترین صنفی است که تجمیع یافته و وجود خود را به جامعه عرضه داشته است.

وی با اشاره به نقش بی بدیل اصناف در جریانات انقلاب خاطرنشان کرد: از جمله اقشاری که سهم بی بدیل درانقلاب دشته و هنوز هم به خوبی این نقش را ایفاء میکند ، اصناف است و سهم آنها در مسائل جامعه یک سهم قابل توجهی است.

رمدانی گفت: اجلاسیه کنگره ملی 10 هزار شهید اصناف کشور سوم و چهارم شهریور امسال در مرکز همایش صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.

مازندران دارای 517 شهید اصناف بوده و شهرستان ساری 157 شهید اصناف تقدیم  انقلاب اسلامی کرده است.

در این مراسم از شش خانواده شهید اصناف مرکز مازندران تجلیل شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.066 seconds.